Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, maj 16

wrong plance n time.

Jag klarade att hålla mig borta onsdags kvällen med i torsdag och igår var det full fart. Tordagen spenderades med bonansas och efter några drinkar blev allt perfekt. Lite rolig historia om grabbar men jag håller nog detta för mig själv denna gång, sorry. Gårdagen spenderades på stan med Becca på jakt efter en present till mr. bonanso! Haha sedan blev det vin med elin och sedan for även hon och jag ut på stan och hade en rätt ba kväll tills slutet då jag ansåg att det var ett big NONOO! Menmen hade trevligt hela tiden innan och nu har jag nyligen vaknat och ser att solen lyser. Tänkte ta en dusch, slappna av, städa lite och sedan kanske åka och sola för ikväll smäller det återigen men då med brudarna 4. '

Kiss N hug

Karolin Chambel

P.s: Tack A.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL