Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, maj 18

I dident just ...

Har spenderat dagen väl vill jag lova. Efter skolan mötte jag farmor och vi gick till baknen och fixade en del jag tydligen behövde. Efter det blev det willys och en himla massa mat och sedan blev det köttbullar med potatis och brunsås på ikea. Med andra ord en hilma massa prat med farmor. Hon är för snäll hade med sig en hel del godsaker till mig. Fick världens finaste ring, en skrivare och en hel del till köket. Efter att ha spenderat tid med farmor for hon tillbaka till sthlmoch jag gick över till Becca för lite flum, tog en power walk med nella och sedan skulle jag sola men eftersom att det var stängt blev det babbel med flickor och sedan mys hos mig. Nu är jag iallafall ensam hemma och mina ben värker efter all denna gång. Så nu ska jag kolla på CSI och sedan borra ner mig under täcket och calla det för idag. Imon blir det plugg och shopping för hela slante
Kiss N hugs
Karolin Chambel


P.S: Ser ut som om det blir hultsfred i sommar med Bella, Larsa nu sjunger vi med igen

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL