Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, maj 19

i know what i want and i want it now

Tjena, nu har jag nyligen slängt i min en mini paj till middag och snart hade jag tänkt ta tag i plugglistan som bara blir längre och längre enligt mig. Imorgon fyller ju ivanabanan år och det ska bli firande till max med god mat, flickor, dans och utgång (förhoppningsvis pojkar) hehe med andra ord en av flera kvällar den här månaden. Det har varit så många födelsedagar och firande så man har nästan fått springa på presentjakt och party lookat mer än man tänkt på alla tråkigeheter som också följer med i vardagen. Det är inte dem vi kommer ihåg sedan eller hur? Menmen nu ska jag ta tag i plugget ett tag sedan blir det nog solning med banan och sedan lite planer. . . Hörs om en stund.

Kiss N hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL