Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, april 10

Me love it !

Härligt med sol i götet eller vad säger ni? Just nu har jag precis ätit en utsökt middag med min moder jord och min kusin J, ska snart iväg för att möte upp gudmor millan och co för en öl i solen. Har varit en underbar vecka i götet hittils i Onsdags dansade vi flickor och pojkar till klockan slog tre på Deep, igår var det kubb i vasa med gänget och antagligen blir det utgång ikväll. Har verkligen saknat allt här nere i min kära hemstad, framför allt alla samtal med chrilleballen och emmapemma. :) Men ett år kvar så bor vi ihop emma eller vad säger ni? Låter inte det bra, jag emma, i en två 10 min från stan? hehe me love it ! men men nu måste jag lägg apå ett kol, pratade dock med becca och linköparna verkar ha haft en tuff utekväll igår så jag ser fram emot allt skvaller ! Ses på söndag och vi hörs imon!

Kiss n hugs
Karolin Chambel


P.S: Glömde berätta om mina underbara köp denna vecka, dessa underbar Jesus sandaler, en sjal och ett par grymt fina örängen från just cavalli :)




Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL