Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, april 7

hemgång

Nattbloggar, Kom hem för ett tag sedan med tåran rinnade från kinderna. Dom åker verkligen imorgon, Adam åker imorgon. Det är helt sjukt, även om vi inte är tillsammans länge så har vi delat så mycket känslor, stunder och minnen under den här tiden. Men imorgon kanske jag aldrig kommer att få se honom igen. Känns så konstigt, så overkligt. Tänk er själva att bygga upp ett liv i 6månader för att sedan åka till sitt barndomshem för att sedan åter igen lämnade det för att bygga upp något nytt någon annan stans. Som att leva i en resväska som min kära mormor säger, de låter hemskt anser jag iallafall. Men men jag önskar dom alla lycka till, tom kommer dock tillbaka i september men ja. Imorgon åker jag iallafall hem till Götet för att spendera några dagar med familj och vänner, skulle åkt på onsdag egenligen men saknar mamma och resten av familjen så mycket så åker imorgon bitti. Så nu ska jag packa duscha och så innan det är dags för mig att sova några timmar tills bussen ska avgå till härliga göteborg.

Kiss N Hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL