Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, mars 31

Framsteg!!

Jag vill ha sommar och bruna ben!

Nu mina kära vänner har jag gjort framsteg i mitt vuxenliv, har nämligen äntligen tagit tag i saken och varit och köpt mobilt bredband! Det blev ett från 3 för 199kr i månaden och det funkar super. Självklart tog jag det rosa! Så nu sitter jag här i min lilla söta lägenhet i min underbart sköna säng, har precis ätit middag vilket bestod av nudlar lat som jag va! Hehe men har allt fått mycket gjort idag har tvättat alla lakan och kläder, varit på stan med natta o co, handlat mat, städat och pluggat ! Så jag är rätt nöjd. Diskuterade med Emma över sms om det var dags att åka hem på besök i götet och enligt henne var det allt på tiden, så det blir nog en tripp över påsklovet iallafall, Utgång med flickor och fika på högsta nivå vill jag lova. Chrilleballen har lovat en fika, coolingen! Det ska nog bli av och sedan så börjar ju solen titta fram så att sitta på vallgatans uteserveing och dricka latte är något som för mig gör allt mycket mysigare! ! !






Nu ska jag iallafall hänga upp det sista av tvätten sen blir det lite plugg och sedan deg !















Kiss n hugs
Karolin Chambel







Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL