Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, mars 31

F is back.

Gissa vad? Fridah är tillbaka i skolan, ja hon sitter här bredvid mig och redigerar. Åh vad jag har saknat min lilla kanin hon har ju delvis blivit en 08:a nu förtiden. Får nog ta ett snack med den där människan som drar henne tillbaka dit, eller vad säger ni? Ni vill väl ha fridah här. !!!! Iallafall just nu har vi textkom som vanligt på tisdags eftermiddagen, Johan springer runt och är lite stressad eftersom att tidningen går i tryck om några timmar. Idag har jag tänkt att jag skulle ta tag i tvätten och fixa med alla papper som ligger i en hög i lådan. Fick ett gulligt sms av farmor igår, hon är så snäll hon har verkligen hjälpt till nu i allt stök med flytten och alla olika papper. Hon är verkligen världens bästa farmor, hoppas att hon k0mmer hit snart så att jag kan baka en kaka och bjuda på! Men men som ni ser på förra inlägget har mamma kommenterat så sött du ska veta att jag saknar dig med, massor! Men snart ses vi och då vill jag ha kyckling cream fresh! Mums! Iallafall nu är det bestämt att det blir Otten på fredag med tjejerna, vi har även planerat ett Göteborgs besök i slutet av april och ett Malmö besök i slutet av maj, man måste ju ha något att se fram emot i den här staden, eller vad säger ni Linköpare? Frästen jag har hört ett rykte om 15grader varmt imorgon, kul att vi har nationella i 5h! Hoppas att det håller i sig hela dagen ut så att man kan få njuta av våren en liten stund iallafall.
Kiss n Hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL