Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, januari 17

Pic of me...
Äntligen Lördag, vilket betyder att man har fått sova ut till max & att man haften underbar dag i from av deg & snart är det dags att hoppa in i duschen för att göra sig redo inför det kvällen sedan har att erbjuda, i mitt fall blir det nog utgång med adam o co iallafall ska jag börja där. Killarna vann matchen vilket betyder att dom nu sitter på bussen & är på topp humör! hehe. Gårdagen spenderades väl eftersom jag även då var ledig och på kvällen var jag bortbjuden hem till Assa med Adam &co för en utsökt middag gjort av självaste Tom (the man) och sedan en underbar eftersätt som Emmie verkade ha lagt i hela sin själ på att göra för så god var den! Det blev ju också ett parti poker, där Assa självklart hade övertaget även om Adam tappert försökte. Vi hade det trevligt iallafall & det blev även en del skrattanfall under lets dance då Hasse just nu är min största favorit. Men men här ovan ser ni lite bilder från min och fridahs myskväll som bland annat blev väldigt kall då kameran kom igång, hehe men mysigt var det vill jag lova. Nu Hoppas jag att ni också får en toppen lördag med allt en lördag kan erbjuda så hörs vi imorgon då det blir middag och filmmys hos grabbarna då jag & Fridah står för efterätten
Kiss N hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL