Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, januari 19

Kärlek det förvirrande ordet.-

Godkväll gott folk, vad har ni för er en kväll som denna? Själv sitter jag på soffan med täcket varmt virat om mig och lyssnar på nattas filesofier om kärleken och alla dessa män. Hur fångar man kärleken egentligen? Och när man väl fått det där smakprovet som får än att vilja ha mer, hur får man då hela filmen? Så som jag ser det så kommer kärleken när man minst anar det, kanske under en period då man själv inte tror att man är redo. Men frågan är väl egentligen hur man får kärleken att hålla? Jag vet inte hur det är med er men jag är iallafall en av dom som dagdrömmer om kärlek som i the notebook & titanic, den sorts kärlek som glöder. Men finns den kärleken? Och om man väl upplever den vad gör man om den då är på väg bort, förälskelsen i början får ju spänningen att ta fart men sen då? Hur behåller man den där glöden när man väl funnit den? Det är väl frågan som vi alla har tusen svar på men sen så har vi alla också olika synpunkter här i livet. Men men nog men kärleksbabbel man blir ju bara förvirrad av att ens försöka förstå sig på det hela, kärleken är ett mysterium helt enkelt. Själv vaknade jag bredvid Adam som har varit helt underbar dom senaste dagarna på sitt egna lilla vis, var dock lite stressad eftersom det var skolmorgon och klockan var redan 9 när jag steg upp hann dock i tid efter en power walk genom linköping innerstad. Skolan var okej för att vara en måndag & efteråt blev det såklart en fika på e-house med "gänget". Svängde förbi jobbet där jag också fann min käre romie men gick sedan hela vägen hem och ja nu sitter jag här. Adam smsar om att vi ska göra något kul vi två imorgon men eftersom att det är tisdag och vi bor i linköping är valmöjligheterna inte så stora. Men det blir nog bra till slut nu ska jag iallafall ta mig en knäcke macka med ost och sedan bara dega till sömnen tar vid.

Kiss N hugs

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL