Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, januari 6

nyår m.m

Godkväll, jag vet att min uppdatering har varit usel dom senaste dagarna men nu är jag tillbaka, tillbaka för att stanna. Så ni vill säkert veta allt om min nyår, min vistelse i gbg & allt annat jag har haft för mig dom senaste dagarna. Att vara tillbaka i götet var underbart, att träffa alla vänner & på inte tala om min underbara familj. Emma Forsell som ni kanske känner till har ju blivit min granne i götet. Så det blev filmkvällar och mys med henne ¨många kvällar när vi inte firade emelies 18årsdag eller besökte chessan för ett rebond. Jag har haft det bra helt enkelt att krama om moa & co var underbart & även att träffa chrilleballen. :) Nyår spenderades till en början med brunch & fix hos emelie med mina underbara flickor, det blev en hel del skvaller & mys. Efter att ha börjat parta redan då gick vi vidare till sundqvist för att önska gott nytt år innan det var dax för mig att åka hem och möta natta & anna för förkrök och mer fix(niallavetatt detbarablevgalethehe) men men självaste 12-slaget firade jag i näset men ett gäng underbara människor och där ibland mina älsklinga jenny & josefin. Josefin fick också bli min nyårkyss och jag vet förlåt viktor men du fick vara tvåa iallafall :) festen fortsatte i näset till runt 2 halv 3 tiden då jag drog mig in till stan för att möta köpingarna och där jag även träffade Daniel, min utgångs vän så att säga. Hehe efterfest på scandic hotell med några vänner från linköping blev det också innan det blev donkan och sedan hemgång. Kan tala om att jag sov hela nyårsdagen ända tills min mormor lockade hem mig till henne med pannkakor :) hehe men men min vistelse blev kortare än vad jag hoppats på redan på fredag morgon var jag på väg i morfars bil & han tyvärr inte fika med min älskling eller säga hejdå. men men vi alla vet att jag kommer igen och då jävlar blir det 18årsfest för hela slanten för ni vet väl att den 14 mars blir jag 18år och festen är i fullgång. Inbjudningar kommer snart ... :)
Men men här i linköping har utgång blivit av på maxim där vi nu kommer vara varje gång vi vill ha en chillkväll för det är helt enkelt chill. Hehe idag har jag och natta även om jag är lite kraslig tagit oss in till stan till fots där vi tog en fika med nina & maria och sedan en drink på m. :) dom andra dagarna har varit helt okej har b.la fått flipp och möblerat om vårat rum & det blev riktigt bra. På torsdag börjar skolan vilket innebär att jag måste börja på min jane uppsats väldigt snart! hehe men det fixar sig frästen har vi här i huset börjat på en diet bara nyttigt framöver jag själv har dock inte börjat riktig än eftersom att jag är sjuk så tycker jag nämligen att jag kan få unna mig lite choklad eller hur? Man måste få skämma bort sig själv, särkillt när man är sjuk...
kISS N HUGS
p.s imon blir det avskrvning om känslor vill jag lova men först ska jag och c har pratstund.
// Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL