Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, januari 4

funfirstbutimsorry.

hej, har inte haft tid att skriva nyar for jag har helt enkelt haft fullt upp, men jag lovar imorgon kommer uppdateringen om gbg, nyarsfestandet och alla andra bravader som hant, om ni undrar varfor jag skriver so konstigt ar det for jag ar hos Adam och efter som att han inte ar svensk sa har han inte heller ett svenskt tangent bord :( men men frasten sa har vi varit tillsammans i en manad idag det du, tiden gar fort nar men har roligt vill jag love men men en liten sammanfattning som jag tog fran fridas sida :) hoppas ni alla har haft ett underbart ar och att ni likadant som jag ar helt slut efter arets avskedsfestande och allt annat detta jullov har haft att erbjuda.
Kiss N hugs
Karolin Chambel

SAMMANFATTNING 2oo8.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jada en hel del vill jag lova.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
2 av tre, det 3:e sprack :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope men ett par e pa vag
4. Dog någon som stod dig nära?
Ja :( min mammas moster
5. Vilka länder besökte du?
Sverige ,Danmark,Frankrike och Grekland. (och alla till france)
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ett toppen party liv
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
5/8 & 15/3 m.m.
8. Vad var din största framgång 2008?
Att flytta till linkoping och borja journalistlinjen
9. Största misstaget?
Att lita pa fel personer
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Haha jaaaa.. Men inte allvarligt.
11. Bästa köpet?
Min body som jag fortfarande love!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder & utgangar.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, resan till grekland b.la
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
now you'r gone & Du hade tid
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
med underbara venner och en underbar familj gar det inte att vara ledsen for lange, men sjalvklart folk och annat har sarat min rejalt.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat & lyssnat till mitt hjarta
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Försovit mig.
18. Hur tillbringade du julen?
Med Familj hos mis morbror sjukt kul!!!
19. Har du tyckt om någon i år?
Ohja.
20. Hur många one night stands?
Alltid den frågan i dem här listorna.
21. Favoritprogram på TV?
Gossip Girl, for sure.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar är ett starkt ord men ja... Inte alla dock, inte b.
23. Bästa boken du läste i år?
Gossipgirl, sagan om diamanter, pappas flickor & fornuft och kanlsa, kan inte bestamma mig.
24. Största musikaliska upptäckten?
Nickelback
25. Något du önskade dig och fick?
Mmhm!det vill jag lova.
26. Något du önskade dig men inte fick?
Yes, t.
27. Årets bästa film?
Mamma mia, sntctm & Twilight!
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Hade en stor fest for mina vanner, hade en grym kvall.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
det finns det alltid men inget jag vill smussla in sa.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
go with the flow
31. Vad fick dig att må bra?
Mina nära.
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
chace crawford, ( nate i gossipgirl)
33. Vem saknade du?
A
34. De(n) bästa nya människ(an)orna du träffade?
F, J, a & A & co (m.m)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nehe du... nu är jag besviken på dig. Varför har du inte sagt att du har pojkvän? Vad är detta? :O Puss love

Anonym sa...

love <3

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL