Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, juni 30

Lördag<3

Hej igen, kom nyligen hem från jobbet bella är här nu vi ska laga mat och kolla på film.
Jag tor dock att lilla bella kommer somna innan filmens slut men det blir nog bra ändå.
Mamma är på återträff med sitt gamla partygäng från sin ungdom och ni kanske inte tror detta eller tycker som jag (USH!!!) så har min mamma varit tillsammans med Plaztic , japp ni läste rätt samma plaztic som försöker få hem flickorna från deep en onsdag kväll. Han har till och med frågat mig. Men men världen är liten.
Nu blir det mat, jag hör hur min mage längtar efter lite god mat, ikväll blir det kyckling fillè med steckta sötätor och champinjoner, pasta och sås. Allt wokat tillsammans, La chambelinas recept.

Ciao sålänge ses imorgon.
Karolin chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL