Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, mars 3

Snart gäller det!

Hej Hej.
Snart är det tiden inne, 14 mars fyller jag 17år och 15 mars ska jag och alla mina goa vänner ha en underbar kväll. Hoppas ni alla inskaffat den snyggaste klänning/skjortan för det är det ända vi ska vara snygga! eller Ja, lite wasted också kanske.
Inbjudningskorten är ute och Spelningslistan är klar. Nu är det bara att hoppas på det bästa och hitta den perfekta klänningen. Vill passa på att säga tack till min kära Morbror Jose som har hjälp och fixat så att jag kan få den bästa kvällen i mitt liv! Och till Isabell Carlsson, Paulina Ekström och Daniella Karlsson som hjällper till så mycket ni kan. Ser fram emot denna dag/kväll och hoppas att ni med gör det!

Kom ihåg, släpp loss, lev livet och ta nästa dag som den kommer.


Ni vet att ni älskar mig
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL