Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, februari 26

Pluggsjukan!

Jag vet inte med er, men är era lärare arbetsnarkomaner som aldrig slutar ge er arbeten, läxor,prov,inlämningar! Mina är det iallfall, har så sjukt mycket i skolan att jag tror att jag går under & det är bara onsdag imon. Jag vill inte ens tänka på vad som kommer dom sista dagarna! Bara den här veckan har jag redan: Ett arbete om fattigdomen i bangladesh med faka innehåll och politik debatt, Engelska uppsats om boken vi nyss läst, Svenska renskrivning av en uppstats på 4 sidor, Tyska prov, Matte prov, matte beting, Samhälls disskussion & datauppgift i info/layout. Låter det inte sjukt.!!! Visst min skola är underbar för övrigt och har världens bästa klasskambrater men den här veckan är kaos, och inte nog med det har jag 83 inbjudningar kavr att dela ut. Men men har iallfall något att se fram emot inte många dagar kvar nu, 17 dagar om jag ska avra exakt! Kommer bli sjukt roliga att få alla min älskade vänner samlade! Längtar, och det hoppas jag att ni också gör.
Nu ska jag iallafall plugga lite matte och skirva på arbetet! Ciao

Ni vet att ni älskar mig
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL