Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, mars 4

Ne, nu får stormen vara över. Det är så mycket i skolan nu att jag knappt kommer ihåg om jag åt igår. Som jag förstår är det inte bara min skola utan dom flesta som låter eleverna stressa så mycket att dom snart går in i väggen.
Läs bara vad jag har denna veckan:
  • Inlämning Geografi/samhäll arbete och Bangladesh
  • Inlämning självständig slutdiskussion om Bangldesh fattigdoms bild inom en överskådlig tid!
  • Renskrivning av Svenska referat.
  • Matte prov Geometri.
  • Engelska ord och fraser.
  • Tyska Glosor plus häfte.
  • No- läxförhör
  • Lära sig satsdelar m.m.
  • Läsa och skriva respons på ett arbete om Vietnam.

Och detta är bara en bråkdel av vad som kommer nästa vecka! Men det måste ju göras så nu har jag inte tid att skriva mer även om jag har så mycket att berätta för jag har en väldigt tjock mattebok och tyska glosor som väntar vid mitt köksbord!

Ni vet att ni älskar mig

Karolin chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL