Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, mars 7

6mars .

Hejsvejs!

Idag är den torsdag och jag försov mig igen!
Fyfan måste verkligen skärpa mig.
Idag åkte bella till hemsedal och lämnade mig med stressen själv.
Har så mycket att göra nu, helt sjukt men bara en vecka kvar så smäller det
Idag har vi haft Beachvollyboll tunering och det gick väl helt okej förutom Filipa slapphand? haha hans nya smeknamn framöver.

Sen har man bara pluggatpluggat och pluggat har nämligen geometriprov imon!


Men tur att man har världens bästa morbror som kommer och överaskar med världens snyggaste skor och massa överaskningar till mitt partaj!
Vad skulle jag göra utan honom? <3



Men nu är det läggdags och jag ska förövrigt sova med matteboken under kudden och hoppas på att john blund hjälper mig plugga i sömnen!


Ni vet att ni älskar mig :)

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL