Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, april 15

Noting last forever




Nu sitter jag äntligen hemma i mammas kök, sos flög hem mig och igår kväll anlände jag hem för att strax därpå inta akuten. Dock mår jag mycket bättre nu, läkaren säger att jag kommer vara på fötter helt igen om bara några dagar vilket känns skönt. Äntligen är denna hemska dröm över, dock saknar jag Thailand och Malaysia. Livet där är så enkelt och vi har verkligen haft en underbar tid där, jag och Jessler.

Att sumera resan är nog omöligt men bilder säger mer än tusen ord som sagt och bilder det ska ni få. Jag har juh tiden nu när jag knappt får lämna huset, då jag ingen mat får äta alls. Vätseersätting och avslagen cola är nu mitt levebröd (mormor soppa får med slinka ner). Nu ska jag hoppa in i duschen, om en stund kommer Natta och ska kidnappa mig så att jag kan få en uppdatering om vad som hänt här hemma. Inatt ska jag få sova i min egen säng, i min egen lägenhet och det hörrni är ganska prisvärt. Återkommer med mer bilder om ett tag ciao!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL