Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, april 7

dont let the girl fall if you n ready to catch her.

Hallo, vi lever och har det underbart som jag skrivit i de senaste inlaggen. Igar var det big time party tim epo stranden. Vi kopte take away (man kunde inte grilla) och hade stearinljus runt oss, spelade spel och hade det allmant trevligt. Vi har blivit ett stort gang svenskar po 11 personer och igar jonade nagra engelskman sa ikvall blir det langbord, go kart, live band och en massa mys innan halften av ganget aker vidare. Vi har bestamt oss for att stanna har och aka over till koh lipe po en dagstur och till andra oar innan vi tar flyget till bangkok for stor shopping. Jag kan knappt halla mig, vi har typ vagrat att shoppa under resan for att kunna stor handla dar. Po sondag aker vi alltsa dit och da blir det 4 dagar av shoppping, tempel och lyx ! hors snart nu ska jag hitta nagot att slanga po mig. kram

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL