Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, mars 16

Yin och Yang dras till varandra

Man kanner verkligen hur avslappnad man ar har, man har so mycket tid att tanka och fundera over de val man gjort i livet och de situationer och realtioner man hamnat i. Jag maste erkanna att jag ar helt kansloladdad, jag tanker och grubblar mer an vad jag noginsin gjort samtidigt som jag njuter. Livet har ar so annorluda emot det vi har i sverige. Men det ar inte bara det jag grubblar po utan po, familj, livet, karriar, karlek och honom. Borde sluta tanka och bara vara men vi alla vet att man inte kan fly sina djupaste kanslor utan att de kommer komma smygandes po en. Jag brukar fly, jag flyr ratt ofta men den har gangen ska jag allt komma po ett slutgiltigt svar.

Forovrigt har jag och jessica haft en underbar dag, vi soiv ut och at brusch fram de sma stonden har runt omkring innan vi hoppade po en bat och akte ut po havet for att snorkla och se oarna ruint om kring. Helt underbart och att det sedan toppades med farskfrukt, fina fiskar och en haj var bara plus. Ikvall blir det mysig middag, biljard och vart an vinden tar oss.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL