Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, mars 19

Love dosent live here anymore, party dose.

Hello peeps. vi lever till halften och vi har inte lamnat phiphi an och kommer nog inte gora det po nagra dagar, vi trivs hlt eneklt. Igar gick vi all out och skippade andra bucketen och dansade tills vi alla var genom blota. Chis gick all in po armhavningarna och vi gick all in till mikrofonkat. ( jag vet man borde ha trottnat nu). Just nu kom vi nyss hem fran impuls shopping infor ikvall, kopte snyggaste linnet so den som smelat po bodypaint po mig far fan med min toffla att gora haha :) Jessica star i duschen och jag ska nu ivag och kopa narga ol. Mamma och resten av alla vuxna var lugna jag solar och badar, njuter av maten och havet alltso jag festar bara po kvallen. . . Ciao

btw : so hoppas jag att min mormor far varldens basta overasknings fest n i wish i was there

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL