Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, februari 10

You are the reason.

(Jag och min brush)
Det börjar bli väldigt segt att inte ha internet hemma, min käre gose hund bet juh sönder sladden och sedan dess har det varit puts veck. Com hem har lovat att komma förbi i veckan men ännu har ingen dykt upp. SUCK! Så nu sitter jag på jobbet, går igenom diverse mail, bloggar och min facebook. Kan inte fatta detta roliga beroende man i detta decenier har.


Har haft en underbar vecka, igår gick jag en lång promenad i slottskogen med vovven och sedan har jag hängt med min vapendrade Natalie och våra grabbs, vår nya familj som man kanske nu ska säga. Vi har bytt partykvällar mot filmkvällar & middagar och igår var det en mysig sådan. Vaknade dock upp idag i ungkarls lyan ( de bor 6 grabbar i en lägenhet) och blev serverad med te med honug. Kände inte alls att det blaskiga vädret lockade men som plåster på såren har vi lasange kväll idag med följd av kareoke och mys.


Hörs om en stund Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL