Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, februari 22

GIVE ME THIS N I WILL GIVE MY SOUL.

Godkväll på er, jag sitter på jobbet och jobbar för fullt. Ska nämligen ha ett reportage klart tills på söndag och pressen börjar komma lite. Hoppas ni håller tummarna även om ni inte alls vet vad det handlar om, men jag kan säga såhär. Fixar jag detta så blir de kommande månaderna för bra för att vara sant. Aja nog med hemligheter, igår kom min älskade Natalie hem och lagade mat till mig då hon lämnat mig svältande och ensam hela helgen. Därefter drog vi till stars och hälsade på vår favorit innan det var dags att ta tag i tvätten sisådär mitt i natten. Trodde jag skulle somna på tvättmaskinen sista gången jag sprang ner men nu är allt rent och jag har nu kläder att välja mellan.

Slutar runt 22 idag och efter det blir det tjejkväll hos min älskade vän och kusin Jacqueline tillsammans med mitt häftstift Natta såklart. Hörs senare. Kram !

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL