Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, december 29

(Jag och Christian dansade en del førra nyår! )
You just made the biggest mistake of your life.
Hann aldrig blogga igår på jobbet, det var fullt røs och efter det blev det mys och nyårs planering hemma hos mig med mina fina flickor och sedan en trång øvernattning med te och mack mys mitt i natta. Haha i just love us! Idag har det dock varit stressigt, har stædat hela mitt hem, moblerat om och tvættat. Imorgon ska jag inhandla nyårs middagen och klippa mig och sedan råder mer stress. Nyår ska næmligen spenderas i mitt hem med underbara flickor och pojkar helt enkelt. Kommer bli toppen! Men nu ska jag øver till min kusin Isa och leta nyårsoutfit i hennes garderob då jag totalt missat att inhandla en! Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL