Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, december 24

Do you know me at all

IN TIMES LIKE THESE YOU LEARN TO LOVE AGIAN

Klockan har nu passerat midnatt och det ær nu Julafton. Jag har alltid tyckt om julen, den samlar ihop kærleken som man har till sina næra och kæra och står før just det, familj, kærlek och bra stunder. Jag har nog aldrig haft en hemsk julafton men jag vet att det finns mænniskor som upplever det varje år och dærfør ær mina tankar æven med dem.

Idag har jag upplevt julstressen i staden, alla vill hitta perfekta julklappar och i stan ær det total kaos. Dock var jag inte dær længe då min væn fru Swan førslog grekiskmiddag i majorna och gud så gott det va. Efter det har jag haft julemys och dividerat hemma hos min far och nu har jag och Lillebror Mattias myskvæll med film, godis och vår hund Messi. Jag har nyss tvingat honom att kolla på filmen "the last song" och han fick sig ett gott skratt åt alla mina tårar (jag ær en sucker før sorgliga filmer). Så nu ær det hans tur, han valde någon komedi och vi kommer antagligen skratta oss till sømns. Så God jul på er nu ska jag mysa med lillebror. Hørs imon.

P.S: Sorry før de norska bokstæverna, min dator ær just nu norsk!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL