Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, december 5

Dag 6 - min dag

Together all the time, thought it was true love but you know men lies.

Så min dag alltså ja just nu sitter på jobbet i kylan, vagnarna krånglade och jag glömde både matlåda och halsduken hemma så snart kommer min underbara morfar hit med en välbehövlig måltid. Har varit här i 6h och nu är det bara 3h kvar av denna hårda arbetsvecka. Så det har väl inte varit mycket mer spännande än så, det har varit kassaarbete, mys och en hemsk kyla från isen här på Ruddalen men dock kommer det förändras snart. Ikväll är det nämligen luckan som gäller för oss hårt arbetande tjejer, vi ska slå klackarna i taket och gå all in på dansgolvet. Dock blir det en varm dusch och söndags middag med familjen innan detta. Hörs imorgon kram på er.

JAG VILL HA VARMA SOMMARKVÄLLAR OCH NATT BAD NU!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL