Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, december 30

Dag 29 - ett annat øgonblick

IT'S NOT THE AMOUNT OF BREATH YOU TAKE IT'S THE MOMENT THAT TAKES YOU BREATH AWAY..

Att kunna välja mellan alla betydelsefulla ögonblick i mitt liv är något som är näst intill omöjligt. Vi alla har de där ögonblicken i våra liv då vi känner oss fulländade, då vi känner lycka. Jag har inte tänkt att ta upp något privat eller något för känslosamt idag utan jag har tänkt ta upp de ögonblicket och den känslan när jag för första gången jag såg min absoluta favorit artist. Jag pratar självklart om min idol, min gud, LARS WINNERBÄCK. Jag fann Lars en sensommar kväll och sedan dess har jag varit fast, fast vid honom, fast vid musiken och fast för låtarnas budskap. När jag är glad lyssnar jag på Lars och när jag är rädd, ledsen, förvirrad är han min tröst och denna dag en sommarkväll på Slottskogsvallen stod jag, min vapendragre Bella + några andra flickor och bara njöt av hans ljuva stämma medans kvällssolen gick ner. Det ögonblicket när han kom ut och sjöng försvann allt annat runt om kring mig så som varje gång när jag sett honom live alla andra gånger efter denna otroligt vackra kväll. Det var ett fantastisk ögonblick.
__________________________________________________

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL