Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, november 6

LIFE IS NEVER EASY

Lördagen har kommit och om en vecka vid den här tiden har jag landat i Sverige. Jag börjar redan känna saknaden av att lämna detta underbara paradis, alla vänner och min släkt. Jag har verkligen haft det helt galet bra med min Kusin Linnea. Vi som inte kunde stå ut med varandra i en minut när vi var små har verkligen vuxit upp och bildat ett starkt band. Jag kommer sakna henne, likså som jag kommer sakna, hennes familj, vänner och ljudet av havets vågor om kvällarna. Idag ska vi dock nog bara stanna hemma och mysa, vi har varit på vift varje dag den här veckan och imorgon väntar Dangers good-bye n redeyes closing party. Nu ska vi handla mat, min mage kurrar någon fruktansvärt.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL