Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, november 21

BACK TO YOU

It always comes around back to you.


Idag har man varit uppe med tuppen och grejat hela morgonen. Just nu håller jag på att baka lussebullar tillsammans med lillebror. Köket ser ut som om det varit med i andra världskriget men det hör väl bakstunderna till. Igår somnade jag bums efter att ha spenderat hela dagen ute på mitt favorit ställe mjörn. Det är verkligen mitt andra hem, min tillflygtsort och mina bonusföräldrar är helt underbara. Dock var inte detta besöket helt smärtfritt utan behandlade mitt onda knä och fick reda på att jag tydligen är sne efter skadan, det förklarar juh en hel av mitt konstiga jag eller vad tycker ni. Nu ska det dock fixas men först Lussebullar ....

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL