Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, oktober 23

Trust is like a mirror. Y

TRUST IS LIKA A MIRROR, YOU CANT FIX WHATS BROKEN BUT YOU CAN STILL SEE THE CRACK IN THAT MOTHER FUCKING REFLECTION.
Bom diá , jag vaknade alldeles för sent idag igen. Tankenn var juh att jag och Erica (som fortfarande ligger och sover) skulle åka och möte upp George för att kolla in surfingslektionen som vi kanske sedan skulle inta. Dock blev det inget med detta och nu sitter jag hos min moster efter en härlig grillning och är fit for fight agian. Gårdagen blev som sagt lyckad, efter några omgångar biljard, satte vi kurs mot Steve Race där vi dansade tills benen sa stop, eller tills klockan slog stängning... Ikväll blir det bus igen, ska strax väcka lila fröken så att vi kan bage oss till stranden och ta en kopp kaffe. Linnèa jobbar så trion bli fulländad igen klockan nio! Ciao

btw: Pratade med E nyss och han gav mitt ett grymt jobbtips, förhoppningsvis blir vi kollegor om allt går försig :) !
______________________________________
i was the last to know.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL