Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, oktober 28

BABY THINK TWICE.

Hej på er, efter ett samtal från min kusin blev det inget slappande idag, fick hoppa in som servitris på pickel n pie där även hon jobbar och nu står jag på schemat även för helgen. Känns rätt roligt att jobba under min långa semester, börjar juh tröttna på att vakna upp och inse att jag missat hela dagen. Vi kom hem från jobbet runt midnatt, nu har vi klockat film med fmailjen och nu ska jag sova bums för om solen skiner imorgon blir det allt dags för min vita kropp att få färg. Såg på facebook att mina brudar i gbg har börjat leva hälsosamt, detta kommer även stå på min meny när jag landar där. Saknar er tjejer o när jag kommer hem blir det en myskväll med en massa skvaller, uppdateringar och kärlek. Ciao!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL