Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, augusti 29

ARE YOU JUST GOING TO STAND THERE N WATCH ME BURN? THATS ARIGHT CAUSE I LIKE THE WAY IT HURTS.

Hej på er, arbetsveckan har inte bara tagit fart utan även på krafterna. Idag har jag serverat mat och dryck i 12 h och nu ligger jag ängtligen i min härliga säng och är redo för några timmars sömn innan nästa arbetspass drar igång. Många säger att jag jobbar för mycket och ja jag jobbar mycket och ofta men även om serverings yrket är ett väldigt ansträngade och pressade jobb så ger de mig något, förutom lönen så har vi alla härliga gästerna, idag kom det fram en man som tyckte jag skulle starta en fanclub på facebook så att han tillsammans med fler gäster kunde gå med, haha Det tyckte jag var fyndigt och kanske vore det en rolig idè " per-olof gillar Karro på old corner" haha härlig tanke menmen förutom jobb har jag denna veckan shoppat lite på stan tillsammans med becca n nat, haften mysig kväll med Srdjan och Bella som numera verkar sitta ihop (gulligt) :) och spenderat tid med att fixa och dona i lägenheten. Det finns så mycket jag vill göra men har varken tiden eller orken att fixa allt just nu, snart åker jag dock till Portugal för att njuta och vila upp mig och när jag kommer hem (om jag kommer hem) så ska det nog som bränder ta fart här hemma. Dock måste jag fixa kattvakt till resan innan, hörde dock att somru var sugen... Godnatt

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL