Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, juni 10

STUDENVECKAN = BÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSTTTA



Vilken grym jälva vecka!!! Studentveckan har varit underbar och den bästa veckan i hela mitt iv skulle jag tro! Har haft the time of my life och imorgon har jag bara studenten kvar!! Inte så bara för jag är taggad till max, alla männsikor jag älskar kommer hit och jag är så lyckling att hela jag pirrar!! Schemat för veckan har varit otroligt!


Måndag: Mössmottagning, mys med klassen, öl på 55an: sedan Måndagsklubben
Tisdag: Förkrök hos , ölbrännboll, 55:an och dans på ågatan
Onsdag: Förkrök hos Joel och sedan PLATENS
Torsdag: BAKIS!!!!! Klä flaket och sova ut!
Fredag: STUUUDDDEEEENNNNTTEEEEN!!!!

Nu ska jag äta pizza med klassen hörs sen men njut av bilder så länge! FÖR JAG SKA TA STUDENTEN FÖR JAG SKA TA STUDENTEN!!!!!!!!! FY FAN VAD JAG ÄR BRA !!!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL