Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, juni 15

Last day in Ghost town!


Hej på er! vilket virrigt inlägg jag bjöd på igår. Just nu ligger jag i Becca`s säng med telefonen vid örat och väntar på att komma fram till försäkringskassan, jag har plats 118 i kön ska den inspelade snubben nyss!?!?!?! Yeaaay vilket flyt skulle jag vilja säga. Igår var det måndagsklubben som lockade det var Dj-battle men det söööög (ursäkta min franska) lika mycket för det!!! Dock har jag haft en bra tid i Linkan och ikväll är det Portugal - Elfenbenskusten och jag och tjejerna har laddat till max och ska
mötas upp på middag på OLearys! Efter detta hoppas jag att det väntar något roligt och imorgon far jag och min käre Gunk som jag kom hit med tillbaka till våra rötter och då alltså vårat älskade Göteborg! Hörs imogron alltså dags att ta farväl av den här staden.

Lördags, natta, becca jag och Pawo! Grym kväll!!!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL