Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, maj 17

SAD BUT TRUE YOU BETTER OF WITHOUT ME

Nu är jag snart på väg till centralen för att ta tåget i kurs mot linköping, då mitt tåg so jag tänkt ta var fullbokat missade jag denna viktiga måndag i skolan vilket jag är fly rasande över!!! Dock har plugget varit igång sedan jag vaknade i morse och jag ska plugga hela vägen till staden. I lördags var det grymt roligt, jag och tjejerna hamnade på berså efter en händelserik bussresa och dansade in på småtimmar. Som sagt har jag haft underbara dagar här i Göteborg och om tre veckor bor ja här igen, vilket bara är positivt. Det verkar som om det kommer hända mycket även denna sommar, hultfred är ett måste och Portugal och England verkar vilja planera in sig i kalendern. Då jag är nybliven singel sad but true så¨finns det inget som säger att en lång resa eller två borde stoppas. Hanna och Bella ska ju inta brighton och jag tror att de behöver mig där för att göra det riktigt ordentligt but we will see. Nu blir det mormorspannkakor, fika med kusinerna en snabbis innan jag far Ha det bra götet så ses vi snart!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL