Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, maj 19

JAG VILL BARA TA STUDENTEN NU!

Sveriges klimat förändringar börjar ta kol på mig, i morse när jag vaknade ös regnade det och paniken om att at sig utomhus steg in och att somna om lockade mer än att ta mig till skolan, dock har jag inga lektioner och har turen att kunna plugga hemma vilket blev mitt val nu 3 arbeten senare har solen kommit fram och tjejerna förslog en grillkväll men de blev ju inte så för min del och inte för deras del heller men jag får banga dem ikväll och satsa på skolan denna här veckan, skulle åkt och jobbat i Danmark från fredag men även om det ät pengar fick jag tacka nej då betygen sätts nästa vecka. Ush! Jag orkar inte mer men ett måste är ett måste och att ge upp nu vore svagt och det är det sista jag är! Dock har jag matpaus nu och det blir pyttipanna för andra gången den här veckan HAHA ! Hörs senare detta var allt ett tråkigt inlägg....

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL