Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, maj 10

DEAR CITY

Måndag, brukar vara min hatdag men denna måndag gillar jag nog lite iallafall´, kan bero på att jag snart kommer befinna mig i Göteborg där jag ska spendera tid med männsikor jag saknat. Det finns mycket inplanerat och då jag jobbar hemifrån denna veckan finns det en hel del skolarbete som måste bli gjort med. Visst det suger om en om månad är jag fri som en fågel haha.. Planen för veckan är alltså att hänga med min bästa vän Isabell så mycket som det bara går, begravning för morfars mamma (vila i frid), hänga med familjen och en trip till mjörn med min bästis för lite häng på landet och annat mys.

Helgen i Linkan har dock varit mysig och jag börjar inse att hur mycket jag än saknar Göteborg så han denna staden satt sitt fotspår i mig. Jag har underbara vänner här, tjejer ni är helt otroliga och min mysiga lilla trånga lägenhet har jag delat många minnen med. Becca fyllde år ogår och det firades med en massa gott och sedan gick jag och Alexander på bio, Filmen "the last song" fick mina tårkanaler att uppleva en översvämmning och jag har bara gott att säga om filmen. Menmen ska fortsätta plugga här innan det är häng med tjejerna som gäller. Hörs senare Ciao!

Becca och Ivana at Gyllens fik

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL