Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, april 29

studentklänning check, projektarbete check, idrott b check! Detta kan bara sluta riktigt bra!
Nu är studentklänningen inhandlad och jag är hur nöjd som helst, i skola betar jag av momenten allt eftersom och snart snart får ja ha på mig min fina fina klänning. Projektarbetet blev klart idag och nu sitter jag med den otroligt jobbiga projektrapporten, ush!!! Och förutom shopping och skolan så har jag fikat varje dag i solen med tjejer, pratat med Bella i telefon, skjutit upp städningen samt pratat med Alexander. Imorgon är det dock valborg och det finns inga direkta planer förutom en mysig middag med tjejerna. Har som sagt shoppat en hel del även mitt hat plagg jeans har hamnat i shoppingkassarna så nu är jag igång vet ni. SOMMAR SOMMAR SNÄLLA KOM SNART!
When no one else is around, there's always you!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL