Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, april 22

SNÖ? HAGEL? REGN? WTF!!!
ÅhhHH!!! nu ville visst mitt internet funka, dock är klockan över nattetid och jag ska strax krypa ner under täcket och få min skönhetssömn. Dagen tycker jag dock bara har bestått av tråkigheter och som pricken på det fula i:et så kom snön, sen hagel och till sist regnet. Jag tog en sväng förbi Natta & Becca efter en runda på stan och skrattade av mig lite vilket behövdes och sedan klockan 19.00 har jag suttit inlåst med Retorik häftena och nu är jag nästan redo för ett prov imorgon. Vill bara ta studenten NUUUU!!! Aja slut på deppandet nu blir det sängen Godnatt på er people!
Vad hade jag gjort utan min absolut bästa vän?

1 kommentar:

Kristina sa...

Sveriges väder är förvirrande för omvärlden !!!

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL