Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, april 12

Snart är har tiden gått fort.

Nu är jag hemma hos Emelie och matlagningen är igång. Idag är en av våra såkallade gemensamma plugg-dagar, vi äter gott, pluggar de vi måste och bollar våra tankar. Självklart pratas det en del skvaller och roligheter men det är just det dessa dagar är tillför att piffa upp plugget och göra något mysigt av det hela. Det gäller ju att ligga i nu när det snart är över. Kan ni tänka er att jag snart bott här i 2år och att jag snart ska lämna linkan och flytta tillbaka. Kusligt!!

Solen har ju stekt på hela dagen och jag tror jag bränt näsan för det svider till när gör mitt "tänka uttryck" haha . . . Typiskt mig. Jag har frästen gjort en hel del inköp nu när jag var i Göteborg, bland annat de här (se bild nedan) ur coola Conversen, ett par svarat tygskor från Nelly.se och lite annat smått och gott. Jag är inne på det här med sommaren nu, jag vill bara tömma hela min garderob och fyller den med mina fantasi outfits som jag så gärna önska var verkliga haha aja nu yrar jag i sommaren igen, det har jag gjort hela dagen nu blir det mat, stekt fisk med potatis, brocoli och mammas romsås är inte alls fel. Hörs sen Ciao
All Star Print Hi SEK 799, Converse - NELLY.COM Felicia SEK 149, Nelly  Shoes - NELLY.COM


Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL