Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, april 24

Lars Winnerbäck du är min gud!

Tragiskt men sant så har jag nu plugget bort hela fredags kvällen och nu tre arbeten, larsas spelningslista, ett telefonsamtal med min bästa vän och sedan ett med min pojkvän är jag helt slut. Att behöva göra skolarbeten på en fredag borde vara förbjudet men känslan av att ha skickat in dem tillfredsställer tanken och jag inser att det finns många fredagskvällar som skall komma. Imorgon är det lördag och jag ska ta en sväng på stan och förhoppningsvis blir det en fika med tjejerna innan jag pluggar lite till samt städar denna boning innan Alexander kommer hit. Nu skall jag dock sova hörs imorgon Godnatt


Längtar tills jag kan ligga där och njuta igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vart ska du i sommar?

bananaaaaa sa...

Are u coming this year hun? xxxx

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL