Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, april 23

FREDAGS MORGON.

Godmorgon people, jag är uppe med tuppen och tar hand om tvätten som hängt på tork över natten, ska strax kila iväg till skolan tror jag får hoppa på cyklen idag det känns som om det är dags att låta den komma upp från att ha gott i ide över vintern eller vad säger ni? I kväll förväntas det en hel del plugg och en himla massa avsnitt av serierna jag nu ligger efter med kan de bli mysigare? Haha visst kan det men just nu får jag nöja mig. Hörs i skolan Ciao!

P.S: Det har börjat poppa upp konstiga vänförfrågningar på facebook senast igår var det någon vid namn Mergim som ville bli min vän. Rätt roligt det där när man inte träffat "vännen" i fråga dock har jag hört att den här Mergim är en riktigt skojare så jag bestämde mig för att han fick bli min vän, sen att han är lite knäpp och har ett hemligt förhållande med min pojkvän kan jag väl inte riktigt förstå menmen heter man Mergim med stort M så måste det ju vara något som är fel i skallen särskilt när man bara letar nya vänner sådär haha .....

Här är Mergim min nya vän, vad säger ni tjejer är han ett bra tillskott till gruppen?

1 kommentar:

gona sa...

hahaha det där e min brorsaa!!!

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL