Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, april 20

DOING WHAT I HAVE TO
I THINK I NEED TO LET GO
SO THAT YOU CAN GROW.
Internet har varit trassligt igen men nu är jag tillbaka. Helgen har varit fylld med festligheter på lördagen efter en mysig fika med Emma blev det festligheter med b.l.a. Sofia och trevliga människor som slutade med igelkotts jakt och en sen hemgång. På söndagen stod det plugg på schemat men när killarna i LVC spelade SM final var det bara att palla sig till sporthallen och heja som aldrig förr. Och bra gick det ett SM guld är nu taget och söndagskvällen ledde till ett festligt firande som varandre natten lång med mycket dans, vin och vänner. Igår mådde man dock som man förtjänade och nu sitter jag i skolan med tusen olika saker på min "att göra lista" i vilket fall känns det som det. Sen kan jag inte säga att jag har världens bästa dag men jag ligger i. Får tänka på annat för just nu orkar jag inte tänka på det jobbiga som inte verkar kunna lösa sig. . . Hörs sen Ciao

Guldgrabbarna, ett stort grattis!

2 kommentarer:

Johan sa...

SM GULD SM GULD!!!!! GRYMT AV GRABBARNA

Anonym sa...

Volleyboll är en skitsport klart de vinner detta men hockyn klarar Linköping inte !!!

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL