Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, mars 31

ON THE WAY HOME

Nu sitter jag på tåget under mig har jag en hund som morrar så fort jag vänder på mig och påbordet sitter Melissa, förvirrad i sig bur. Min tanke var att få lite gjort här men det verkar som att mitt word program vill bråka med mig idag. I vilket fall så är jag snart hemma, även om detta lov kommer bestå av mycket plugg kommer det också bestå av mycket festligheter. Imorgon börjar vi dagen med plugg men avslutar den med att fira mina älskade vän Daniellas 20årsdag. Det är vasastan och parklane som är planen, vad jag har hört är det all in som gäller även denna kväll. Sen ska jag givetvis träffa min underbara familj och min underbara pojkvän.

Nu ska jag bråka med wordprogrammet tills det gör som jag vil och skriva min sista inlämning till arbetsmiljö och säkerhet. Snart är allt över. . . Ciao


Melissa, min Lilla skatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh vilken sötnos!!

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL