Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, februari 19

WE CAN NEVER HAVE ENOUGH CLOTHING
_______________________________________________

_____________________________________________________
Hatar att det alltid blir suddiga bilder här på blogspot, funderar på att byta till blogg.se istället. Måste bara orka med. Menmen kvällen har bestått av tjejsnack och onyttig mat. Nu ska jag sova, imorgon blir det fika med Lina och kanske en utgång men där av bilden ovanför, Jag ska önska att det helt plötsligt kommer in en massa moneymoney på mitt konto imorgon haha! Menmen nu ska jag och melissa nanna, katten har fått killnoja och jag tror att kattp-piller blir det första jag köper imorgon. Ciao
_____________________________________________________

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var kan man hitta ringarna?

Jimmy sa...

Jag skulle vilja se dig i detta!

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL