Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, februari 23

"jag vill inte plugga idag, dumma projekt"

Jag är mitt inne i en "jag-vill-inte-plugga-fas", dock är det det ända jag behöver och kan göra just nu. Men jag tror jag ska strejka och tjöta på mormor att köra mig till en fotobuktik så att jag kan få ladda mitt kamera batteri! Gårdagen gick inte enlgit planerna, eller jo visst var jag på min gudfars kalas (enlitenstund) men det är efteråt som är det roliga.

Tjejerna hämtade upp mig men det dröjde inte länge innan vi alla satt på akuten (nejviharintekrockat) men efter omständigheterna så kom vi där ifrån rätt snabbt, då blev det en meny på bk som gällde men det måste varit något i hamburgaren för vi fick för oss att "låna" en pulka åka till en backe där vi sedan inte kunde åka pulka. Halsen gjorde ont och jag antar att det är snöbollskriget som spökade. Men vi bestämde oss för att åka då vi inser att bilen sitter fast. Behöver jag fortsätta?!?! Haha, alex ska dock hämta upp mig kl 7 hon har ont i magen med så vi ska prata skit och handla på statiol haha ! Ciao !
Även om man är sjuk kan man ha roligt!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL