Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, februari 17

12 DAYS LEFT
Idag har jag hunnit med det mesta, efter att ha lämnat alexanders hem bar jag mig av till stan för en snabbrunda med Maria innan jag mötte upp mor min för en god middag och lite tjöt. Jag vann även 872 kr på maskinspelen, turen kommer inte ofta men ibland så. Efter det blev det en visit hos gudmor och sedan alla våran favorit mike. Just nu sitter jag och pratar med Bella, hon kommer hem snart viket känns bra. Imorgon har mamma tagit ledigt och vi ska gå på stan och ha det mysigt innan det är dags för mig att kolla på min fotbollsman när han spelar. krusigt inlägg det blev, orkar inte göra det bra men men lovar att bättra mig snart. Ciao

3 kommentarer:

Nathalie Bradley sa...

sheet det var ingen dålig vinst ;D

FridahCharlotta sa...

vadå snabbrunda i sthlm :O??? love!

FridahCharlotta sa...

OM du läser igenom ditt inlägg så står de " .. Alexanders hem bar jag mig av till STHLM för en snabbrunda med Maria innan jag "... osv :P

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL