Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, januari 15


TAKE MY BREATH AWAY


Ligger här och myser i min varma morgonrock, är nyduschad och redo men utgången verkar ha blivit inställd av flera anledningar så jag förbereder mig nu för en mysig hemma kväll. Hade gärna myst med min Baby men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge eller hur?!?! Jag saknar honom en himla massa och att jag inte ens kan prata i telefon med min bästa vän (hon är i England=inga korta samtal=fett dyrt) gör ju inte situationen ännu bättre! Menmen helgens planer är inte så dåliga men mer om dom senare, two n half men är ju på tv för sjutton!!!! Ciao
________________________________________________________


Jag vann en berlock, yeaay! (HÄR)

________________________________________________________

1 kommentar:

MyzaaN sa...

Ja visst är hon bra :O
det är sjukt så bra hon är :...
hennes röst är helt hmm fantastik :D
jag älskar nog den lät du henne komma närmre mäst :) själv då? <3

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL