Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, januari 16

JAG ÄR KÄR I DIG!
Alexander HJÄRTA Karolin
_____________________________________________________

Nu är jag hemma igen efter en mysig kväll hos Sid (Elin nya smeknamn), filmen var grym och om vi skrattade. Jag tror mitt skratt är slut på ett tag Haha, tydligen inte. Tänkte iallafall röja undan lite lätt här och ta en kväll dusch innan jag kryper ner framför kärlekssörjan a walk to remember. För just nu är det bara kärlek i mina tankar, ni kanske tycker det är tjatigt men sorry lovers!! Jag är kär och jag vill visa det för hela världen! Längtar till honom hela tiden! Hörs imon! Godnatt!

_____________________________________________________

5 kommentarer:

Piinky - a story about a girl sa...

javisst är dom fina =)

Kram

pimpXprincess sa...

Svar: Det förstår jag, han är riktigt bra :)

2006 och 2007. Det stod under bilderna, hehe ;) Du då?

Nina sa...

Tack sa mycket. Jag jobbar och lever har nere i ett ar med min pojkvan. Det ar verkligen helt underbart har :)

Anonym sa...

tja varför har du träningsverk?
asså för att få bort den där träningsverket så måste du tyvär bita ihop och köra en till träningspass. det är det bästa, eftersom du slitit sönder muskelvävnaden. det är ingefara. för sen när det inte gör ont mer så har dina muskler blivit starkare.

har själv så jävla träningsverk på insida låren, kan knappt gå idag hahah! går som om jag skitit på mig:) ska köra ett rygg pass på 2 timmar snart:)

kram
//LatinoBiffen
http://latinobiffencristianquinteros.webblogg.se

nella sa...

sv; hej! Kul att du läser min blogg, kika gärna in igen :) låten heter Hate U med Mariah Carey ! :)

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL