Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, januari 15

I MISS YOU.

Hej peeps, har legat i sängen hela dagen. Har någon slags irriterande migrän som inte vill gå bort och månadens tjejvärk. Not that azum!!!! Jag som skulle till gymmet med fridah och fika med Andera! Blir inget med detta men där emot har jag nu tänk laga en frukost. Vet inte varför men frukost är så mycket godare om man äter den vid en annan tidpunkt än morgonen. Sen efter det tänkta jag bara slappa, inga skolböcker skall fram idag ska jag säga er. Fredag är fredag och inga dumma böcker skall förstöra den känslan!


JAG , BELLA & PAULINA!


"The best love is the kind that awakens the soul; that makes us reach for more,' that plants the fire in our hearts and brings peace to our minds. That's what I hope to give you forever."


2 kommentarer:

Nadine sa...

Besök min blogg för en överraskning! :)

Robin sa...

Man ska verkligen inte plugga på en fredag

Kul att du gilla d :P Du hittar linnet på http://avanna.blogg.se/ o gå in på kategorin Linnen - dam, så hittar du d där ;)

Gör inte mycket nu, tränat lite men ska dra till en kompis snart Du då? :)

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL