Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, januari 20

____________________________

HALF AWAKE N HALF ASLEEP
___________-______________________

Nu har jag boksatvligt talat pluggat hela natten, dock så tycker jag fortfarande att detta suger och hela häftet borde brännas upp men nu har ja gett det ett ärligt försök. eller vad säger ni?
Nu hade dock tänkt belöna mig med några avsnitt av Dawson`s Creek, har nämligen gjort en nostalgitrip och blivit beroende igen. Längtar så mycket tills på fredag, förutom att ge min baby en stor puss ska jag även klämma in en fika med min Josefin! Har inte sätts på ett tag och enligt vårat samtal idag har vi mycket att ta igen! Nu blir det dock DRAMA!!! hörs sen!

Jag och min Josefin!
_____________________________________________

9 kommentarer:

Jimmy sa...

Du är vacker!

jonna sa...

Åhh vad bruna ni va, jag vill ha sommar nu!!

Anonym sa...

NU KLARAR VI DETTA JÄVLA PROVET KARRO !!!

Mamma sa...

Lycka till idag gumman, mamma älskar dig ses på fredag

Jonny sa...

SNYYYYYYYYYGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Anonym sa...

Vem är din kille, hur är han?

Marcus Å sa...

Anledningen till att jag gör det är att jag vill jobba med radio i framtiden. Då är detta en bra början och du vill också jobba med journalistik kanske? :)

Fundera på det vore grymt kul! Du är hjärtligt välkommen till programmet om du känner för det! :)

Huyen sa...

vilken kämpare du är :D
hoppas att du har en underbar dag
Välj gärna dagens favorit jeans! Kramar

Freddie sa...

Du också.. vad händer idag :)?

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL